hundrafemtiodagar.blogg.se

Mat. Träning. Lycka. Och så mest om längtan efter att hitta lugnet.

Dag 5.

Publicerad 2015-08-07 21:58:16 i Allmänt, Träning,

Hmm... lite dålig på att blogga ja. Men jag har ursäkter: i onsdags var jag så trött att jag somnade på soffan ca kl 16 och i torsdags (dvs igår) hade jag min allra bästa bästis och hennes barn här. Det var supermysigt.
 
Igår skulle jag även ut och jogga, men fruktansvärda skoskav satte stopp för det. Satte på flera skoskavsplåster men det gick ändå inte. Blev så ledsen, satt och snyftade i soffan och tyckte hemskt synd om mig. 
 
Idag när jag vaknade kändes fötterna mycket bättre, jag vågade ändå bara ha sandaler när jag var ute med barnen, men det gjorde inte alls ont. Så nu ikväll när båda barnen lämnat boet för en stund så tänkte jag ge mig ut. Jag plåstrade om och tejpade fötterna, och sen satte jag på skorna. Höger gick bra, vänster fick mig att kvitta av smärta igen. FAN! Var nära att lägga mig i fosterställning och tycka synd om mig själv, men skärpte till mig och körde istället ett träningspass här hemma, barfota. Nu är fotsulorna en aning ömma, men det kan jag leva med. Skitnöjd över passet, det får skrivas in i schemat! 
 
En snabbdusch nu för att få bort svetten, sen kommer ett inlägg om mat! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela